#konkurs

#konkurs

Niezmiernie miło mi ogłosić pierwszy konkurs książkowy na blogu 🙂 Wydawnictwo Czarna Owca obdarzyło mnie egzemplarzem „SuperBetter” Jane McGonigal (recenzja już wkrótce!), ale nie zapomniało również o Czytelnikach bloga, bez których przecież sens jego istnienia byłby co najmniej wątpliwy. Dlatego jedna sztuka powędruje do zwycięzcy konkursu.

Książki czekają na mnie we Wrocławiu (obecnie pozdrawiam z Kalisza)  i nie mogę się już ich doczekać, aby zacząć czytać, a następnie podzielić się z Wami wrażeniami. Może ktoś z Was już ją czytał?

Aby zdobyć książkę, należy odpowiedzieć na pytanie:

W jaki sposób gry komputerowe mogą korzystnie wpływać na człowieka?

Odpowiedzi należy udzielić na facebookowym fanpage’u w komentarzu do udostępnionego, niniejszego wpisu lub pod tym wpisem na blogu.

Na Wasze odpowiedzi czekam do 10 lutego 2017 r. Zwycięzca zostanie wylosowany spośród osób, które zostawiły komentarz wraz z odpowiedzią. Wyniki losowania udostępnię 11 lutego 2017 r.
Powodzenia 🙂

  • Magda

    Czy można w inny sposób, aniżeli przez Facebooka wziąć udział w konkursie?
    Nie posiadam konta na FB, a chciałabym spróbować szczęścia :).
    Pozdrawiam

    • Dziękuję za ten komentarz, bo jest on dla mnie słuszną uwagą na przyszłość!
      Można wziąć udział w konkursie, udzielając odpowiedzi pod konkursowym postem na blogu. 🙂
      Pozdrawiam

  • perpetoom

    > Może ktoś z Was już ją czytał?

    Jeszcze nie, była w planach zakupowych po przeczytaniu wywiadu z autorką na stronie Pawła Tkaczyka, ale odstraszyły mnie trochę niektóre recenzje na amazonie i… się wstrzymałem.

    > W jaki sposób gry komputerowe mogą korzystnie wpływać na człowieka?

    Między innymi:
    * ćwicząc odpowiednie reakcje (i pozwalając na eksperymentowanie przy różnych param. wejściowych) na ukazaną w grze sytuacje (symulatory);

    * ćwicząc kreatywność poprzez umożliwienie testowania różnych wariantów pozwalających na osiągnięcie wskazanego przez grę (bądź założonego przez gracza celu);

    * rozwijając pracę zespołową (drużynowe gry multiplayer z podziałem na specjalizacje – każdy członek zespołu pełni odrębną, dedykowaną rolę, a gra „solo” jest skazana na porażkę);

    * ćwicząc spostrzegawczość i myślenie przyczynowo-skutkowe (konieczność znalezienia i/lub dopasowania elementów prezentowanych w grze, połączenia faktów);

    * ćwicząc zdolność gospodarowania ograniczonymi zasobami oraz wpływu ich braku, bądź nadmiaru na przebieg rozgrywki.

    • Bardzo rzeczowa argumentacja! Dziękuję. Pozdrawiam serdecznie 🙂